Släktkalas

Hej Pernilla!

Jag är lite uppspelt idag, dels för att jag på något konstigt sätt äntligen känner att jag har lite kontroll över en hemtenta som jag sitter och skriver på. Men också för att jag och Isabella ska dra ihop ett släktkalas. När jag säger kalas så menar jag ett riktigt, du vet ett sådant där med kaffe, kakbuffé och kanske till och med smörgåstårta. Hon hade skrivit upp 50 namn och då är inte ens mammas sida uppskriven. Jag undrar vad de tänker när de får inbjudan. Storhetsvansinne? Presentjakt? Jag tycker i alla fall att det skulle vara gött med en rejäl samling!

Igår bakades det årets godaste semlor på trettioåttakvadrat. Bakbordet kom till användning och vi fick ett fint avslut med Björn Ferry och SKRÄLLEN! Det var nog premiär för min del, att se ett vinterosguld alltså.

Kram!


Hjärta 

 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hallå där! Jag är här också! jen, jag ska på fest på fredag med tema Gränslöst. Tips? Gränslöst full? Gränslöst ful? Hjälp mig!

2010-02-17 @ 12:43:08
Postat av: Jen

Haha men du måste ju ha blivit chockad när det kom upp att jag hade uppdaterat i så fall. Jag skriver ett brev till dig senare i veckan!

2010-02-17 @ 13:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0